dilluns, 4 de juny del 2012

SONA D'AUTOR amb SALAGRAU

Tornem-hi!! Aquest divendres 8 de juny, última nit del cicle de cantautors del curs amb en Roger Grau que ens presentarà el seu nou treball, Esperant l'abril.

El que més admiro dels músics, cantants i lletristes que m’agraden i segueixo és la capacitat de sintetitzar una sensació o una vivència en uns acords, una melodia i unes frases que són capaces de transportar-te fins allà on l’autor/a ha volgut. El que us presento a continuació és el meu modest intent de síntesi. Amb música, lletra i veu he procurat explicar la sensació o vivència que m’ha dut a composar cada cançó tal com m’agradaria percebre-la. Ara només falta que us les escolteu, potser n’hi ha alguna que se us emporta, ni que sigui per uns instants, fins allà on jo he volgut, això em faria molt content. 

Hora: 23h.
Preu: 2€

Per a més informació i per a començar a escoltar la seva múscia podeu visitar el seu web:
http://salagrau.net/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada